طیب آنلاین ( مرجع دانلود پروژه آماده )

کد وبلاگ

کد جعبه دانلود فلت

تیرآهن به طور کلی به دو شکل H و I در بازار موجود است. این بخش از دو بخش جان و بال تشکیل شده است. جان تیرآهن به بدنه اصلی و قسمت میانی تیرآهن، بال تیرآهن لبه و کناره محصول گفته می شود.

تیرآهن Hash، تیرآهن CPE Honeycomb و تیرآهن IPE سه نوع دستبند تیرآهن هستند که با توجه به ویژگی های مربوطه می توانند در صنایع مختلف اعمال شوند.

وظیفه اصلی تیرآهن در هر سازه ای حمل یا انتقال بار به سایر قسمت های سازه است. هنگام استفاده از تیرآهن در ساخت و ساز، چندین قسمت را می توان به راحتی با جوش یا سایر روش های اتصال به یکدیگر متصل کرد. همچنین امکان گسترش سازه پس از اتمام ساختمان وجود دارد.

 وظیفه اصلی این پروفیل در سازه حمل و انتقال بارهای وارده بر روی ساختمان می باشد، همچنین در طراحی ستون ها، خرپاها و تیرها به عنوان بهترین انتخاب مورد استفاده قرار می گیرد. پروفیل از دو قسمت بال و جان تشکیل شده است که قسمت اصلی و میانی تیرآهن جان و لبه ها و کناره های آن بالB نامیده می شود. مقیاس بال با استفاده از این محصول، قیمت تیرآهن را به یکی از عوامل تعیین کننده قیمت نهایی ساختمان تبدیل می کند.

هنگام خرید تیرآهن باید استاندارد، اندازه، کیفیت، مشخصات کارخانه محل تولید و کاربردهای مختلف آن را بدانید تا بتوانید خریدی حرفه ای داشته باشید و از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

تیرآهن های IPE و تیرآهن INP از انواع پرکاربرد تیرآهن است که متعلق به استانداردهای شناخته شده ایران و اروپا می باشد.

استاندارد IPE: قطعات تولید شده در ایران و اروپا دارای این استاندارد هستند.به همین دلیل این محصولات کاربردی ترین نوع تیرآهن در ایران هستند و در اکثر پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرند. تمامی قطعات بال این نوع تیرآهن دارای ضخامت یکسان و بدون شیب هستند.

تیرآهن INP: نوع دیگری از تیرآهن در استانداردهای چین و روسیه دیده می شود، آن را با علامت INP در جدول Stall می بینیم. این نوع از نوع تیرآهن I است اما ضخامت آن جان متغیر است. به این ترتیب با دور شدن از تیر جان ضخامت آن بال کاهش می یابد. این تیرآهن از ارتفاع 80 تا 600 نیز تولید می شود.

درک نکات کلیدی و ضروری و قیمت روز آهن در مشهد نیازمند تحقیق و بررسی است. با کسب اطلاعات در مورد کارخانه های تیرآهن، انواع تیرآهن، بهترین انواع تیرآهن و موارد دیگر، می توانید انتخاب مناسبی برای نیازهای خود داشته باشید.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها