طیب آنلاین ( مرجع دانلود پروژه آماده )

کد وبلاگ

کد جعبه دانلود فلت

یکی از وسایل کاربردی که در هر خانه ای یافت می‌شود و در مهمانی ها و دورهمی ها از آن استفاده می‌شود کلمن های آب هستند. کلمن ها در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرند و امروزه با جنس های پلاستیکی، شیشه ای و فلزی در ابعاد و لیترهای مختلف در بازار موجودند که هر کسی بسته به نیاز خود می‌تواند کلمن های آب را در لیتر مورد نظر تهیه نماید.

مدت زمانی که هر کلمن قادر است آب و هر نوشیدنی را خنک نگه دارد بسته به نوع و برند آن متفاوت است، بنابراین لازم است در حین خرید حتما به برند محصول توجه نمایید.

امروزه کلمن های شیشه ای یکی از جدیدترین نوع کلمن ها می‌باشند که برای نگهداری نوشیدنی ها و آب در مجالس قابل استفاده هستند. جنس بدنه این نوع کلمن ها بلور شفاف بوده به طوریکه درون آن قابل مشاهده می‌باشد این ویژگی باعث زیبایی دو چندان کلمن در دورهمی ها و مجالس می‌شود.

نکات قبل از خرید کلمن های شیشه ای:

۱- ظرفیت یا گنجایش کلمن:

در هنگام خرید اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید ظرفیت محصول مورد نظر است. برای این منظور بایستی تعداد نفرات را در نظر بگیرید و بر اساس میزان استفاده آنان کلمن مورد نظر را خریداری کنید در حال حاضر کلمن ها با حجم و لیترهای مختلف در بازار موجود هستند که هر فردی به راحتی می‌تواند کلمن مورد نظر را در لیترهای کم یا زیاد تهیه کند و در مهمانی ها و مجالس از آنها استفاده نماید.

۲- جنس بدنه کلمن: 

جنس بدنه کلمن یکی دیگر از مواردی می‌باشد که در حین خرید باید به آن توجه نمایید. سعی کنید کلمنی که قرار است تهیه کنید جنس بدنه خیلی ظریفی نداشته باشد چون در اینصورت ممکن است در برخورد با اشیا و یا در حین استفاده از آن به راحتی شکسته شود.

۳- وزن کلمن:

در زمان خرید بهتر است که وزن کلمن را مورد بررسی قرار دهید به طوریکه کلمن بدون آب وزن زیادی نداشته باشد چون اگر وزن نسبتا بالایی داشته باشند احتمال اینکه وزن پر از آب آنها به حدی برسد که نتوانید به راحتی بلند کنید وجود دارد و از طرفی چون جنس آن شیشه ای می‌باشد احتمال شکستگی آن وجود دارد.

۴- کیفیت بدنه کلمن:

کیفیت کلمن و ظاهر آن می‌تواند روی قیمت کلمن تاثیر گذار باشد ولی این نکته را بدانید که بهتر است بیش از آنکه فکرتان درگیر مسائل قیمتی باشد بیشتر بر روی کیفیت ساختار محصول مورد نظر توجه داشته باشید. امروزه در بازار کلمن ها با قیمت های متفاوتی موجود هستند و هر فردی با توجه به بودجه ی از پیش تعیین شده می‌تواند این محصول را تهیه نماید.

در این مطلب تیم خریدیار به چند نکته درباره انتخاب و خرید کلمن پرداخته است در ادامه لیستی از ۴۵ کلمن با کیفیت و پرفروش در بازار را برای شما فراهم کرده تا شما را در خرید بهترین کلمن یاری کرده باشد.

منبع: https://kharidyaar.ir/6260/%d9%85%d8%af%d9%84-%da%a9%d9%84%d9%85%d9%86-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها