طیب آنلاین ( مرجع دانلود پروژه آماده )

کد وبلاگ

کد جعبه دانلود فلت

همه روزه در طول سال افراد زیادی هستند که به سفر میروند و برای سفر خود برنامه ریزی های زیادی مانند رزو هتل، رزور بلیط مکان های دیدیدنی ، خرید بیلط قطار یا هواپیما ….. انجام می دهند . حال اگر تمام برنامه ریزی ها باب میلشان پیش نرود و اکثر مواردی که برایشان برنامه ریزی شده بود ، طبق برنامه پیش نرود به نظر شما  باید چه اقدامی انجام داد ؟ در این موارد است که بیمه مسافرتی ایران به کمک حال  شما می آید و سفر را با تمام حوادث احتمالی اش برای شما آسان و لذت بخش تر خواهد میکند.

یکی از بهترین راه های پیش گیری از خطرات و اتفاقات غیر منتظره در طی مسافرت ها، استفاده از خدمات بیمه مسافرتی بیمه ایران است. با استفاده از امکانات این بیمه قادر خواهید بود ضمن صرفه جویی در هزینه های مالی، استرس ناشی از اتفاق های غیر منتظره را نیز کاهش دهید. چرا که سفر ها با محوریت کاری، تفریحی انجام می شود و لزوم آرامش خاطر و آسایش فکری در آن، برای گذراندن اوقات خوش امری ضروری است. بیمه مسافرتی ایران از کلیه بیمه گذارانش در قبال حوادث و بیماری و درمان حین سفر، حمایت می کند.

.

بیمه مسافرتی چیست؟

بیمه مسافرتی یک نوع از بیمه است که مسافر را در برابر خطر ها و حوادث احتمالی هنگام سفر به خارج یا داخل کشور تحت پوشش قرار می دهد. . تهدیداتی مثل صدمات جسمی، تأخیرهای طولانی در حرکت، گم شدن بار، تأخیر در رسیدن بار و… با داشتن بیمه مسافرتی نگران‌کننده نیست. بیمه مسافرتی شرایط قابل اطمینانی در سفر برای مسافر فراهم می کند تا بدون هیچ نگرانی در سفر لذت کافی را ببرد بیمه مسافرتی ایران با دو شرکت معتبر (مفری  Mafpree یا  آکسا Axa) قرار دارد دارند و کارگزاران خود را تحت پوشش قرار میدهند . بیمه ایران مبلغ تعهد خود را جهت پرداخت مخارج درمانی بیمه گزاران در خارج از کشور پنجاه هزار دلار اعلام نموده که در صورت بروز مشکل به صورت ارز پرداخت می گردد. شرکت بین المللی آکسا طی تعهدی به بیمه ایران، نسبت به پرداخت خسارات کمتر از هزار دلار توافق نموده که توسط شعب صادر کننده بیمه نامه پرداخت شود.

خرید آنلاین بیمه مسافرتی سوئیس

خرید آنلاین بیمه مسافرتی نروژ

خرید آنلاین بیمه مسافرتی سوئد

منبع : https://iraninsurance724.com/

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها