طیب آنلاین ( مرجع دانلود پروژه آماده )

کد وبلاگ

کد جعبه دانلود فلت

تلویزیون ها یکی از اصلی ترین و ابتدایی ترین لوازم هر خانه هستند. تلویزیون ها فقط برای نمایش محتوای تصویری نیستند و پیشرفت های بسیاری کرده اند و به تکنولوژی های بسیار مختلفی مجهز شده اند. یکی از این تکنولوژی ها، بلوتوث است که امروزه اکثر تلویزیون های هوشمند از آن پشتیبانی می کنند. بلوتوث ها قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار شما می گذارند و شما می توانید به کمک آن ها از تلویزیون خود بهره بیشتری ببرید.

تکنولوژی بلوتوث ، همانند فناوری Wi-Fi، یک شبکه‌ی داده محلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند بین دستگاه‌های الکترونیکی خود ارتباط برقرار کنند. در حالت کلی ،  از این فناوری به جهت اتصالات در مسافت‌های کوتاه استفاده می‌ شود ؛ به همین دلیل برای تجهیزات سرگرمی خانگی همانند تلویزیون‌ها بسیار مناسب است و اخیرا بجای تلویزیون های معمولی تلویزیون های بلوتوث دار وارد بازار میشوند.

از راه اتصال بلوتوث تلویزیون، کاربران می توانند افزون بر هدفون‌، ریموت کنترل ، اسپیکرها، عینک‌های سه بعدی، کنسول‌های بازی و تلفن‌های هوشمند را به تلویزیون خود متصل کنند و از این طریق ، از امکانات بسیاری بهره مند شوند.

 

آیا تلویزیون من بلوتوث دارد؟

همان طور که می دانید، برای روشن كردن بلوتوث تلويزيون و استفاده از آن، تلویزیون باید از بلوتوث پشتیبانی کند. برای اینکه بتوانید بفهمید که تلویزیون شما از بلوتوث پشتیبانی می کند یا خیر، چندین راهکار ساده وجود دارد.

اولین و ساده ترین راهی که می توانید انجام دهید این است که شماره مدل دقیق تلویزیون خود را در اینترنت جست و جو کنید. بعد از وارد کردن شماره مدل، اطلاعات کاملی از تلویزیون در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید متوجه شوید که تلویزیون از بلوتوث پشتیبانی می کند یا خیر.

یکی دیگر از روش هایی که می توانید برای روشن کردن بلوتوث تلویزیون و اطمینان از پشتیبانی تلویزیون از آن استفاده کنید، این است که ببینید آیا تلویزیون شما قابلیت کنترل از راه دور هوشمند دارد یا خیر. اگر تلویزیون شما چنین قابلیتی داشته باشد، قطعا از بلوتوث نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ زیرا برای استفاده از قابلیت کنترل از راه دور هوشمند نیاز به بلوتوث ضروری است.

روش بعد برای روشن کردن بلوتوث تلویزیون این است که به منوی تنظیمات و قسمت خروجی صدا مراجعه کنید. با انتخاب این گزینه می توانید متوجه شوید که تلویزیون شما بلوتوث دارد یا خیر. در صورت وجود بلوتوث می توانید گزینه بلندگوی بلوتوث را مشاهده کنید.

آخرین راه ممکن نیز مراجعه به دفترچه راهنمای محصول و کسب اطلاعات از طریق آن است. دفترچه های راهنمایی که همراه محصول ارائه می شود، تمامی اطلاعاتی که لازم است شما از دستگاه داشته باشید را در خود دارند. اگر به خوبی آن ها را مطالعه کنید، می توانید به راحتی نحوه روشن کردن بلوتوث تلویزیون خود را نیز در آن ها پیدا کنید.

 

معرفی تلویزیون های بلوتوث دار سامسونگ

1.تلوزیون ۵۵ اینچ مدل Q800T55 : این مدل از جدید‌ترین محصولات برند سامسونگ در سال ۲۰۲۰ است که با رزولوشن صفحه نمایش ۸و دارا بودن تکنولوژی کوانتومی ، جزو محصولات بالارده شمرده می شود که مجهز به بلوتوث ورژن ۴٫۲ نیز است.

2.تلوزیون ۵۵ اینچ مدل Q70R55 : این مدل ، محصول سال ۲۰۱۹ این کمپانی است که دارای رزولوشن تصویر ۴k‌ و تکنولوژی QLED‌ است. این مدل با داشتن  فناوری بلوتوث، امکان اتصال بیسیم بسیاری از دستگاه‌های دیجیتال را برای کاربران مهیا می کند.

3.تلوزیون ۸۲ اینچ مدل NU800082 : یک تلویزیون LED با رزولوشن صفحه نمایش ۴است که از فناوری بلوتوث پشتیبانی می کند.

معرفی تلویزیون های بلوتوث دار ال جی

1.تلوزیون ۴۳ اینچ مدل LH51043 : محصولی با رزولوشن صفحه نمایش ۴و تکنولوژی LED است که به فناوی بلوتوث نیز مجهز است.

2.تلوزیون ۴۳ اینچ مدل UN690043 : از محصولات خوش ساخت در سال ۲۰۲۰ است که مجهز به پلتفرم هوشمند  WebOS و نیز اتصال بلوتوث است.

3.تلوزیون ۷۷ اینچ مدل ZX77 : از تلویزیون‌های OLED‌ این برند در سال ۲۰۲۰ می باشد که ابعاد بزرگ و امکانات فوق‌العاده ای همچون رزولوشن صفحه نمایش ۸استپشتیبانی از فناوری بلوتوث فقط یکی از ویژگی‌های این تلویزیون ۷۷ اینچ است.

 

معرفی تلویزیون های بلوتوث دار سونی

  1. تلوزیون ۵۵ اینچ مدل X9500H55 : تلویزیونی اندرویدی است که با پشتیبانی از این تکنولوژی بلوتوث، قابلیت‌های بسیاری از جمله اتصال هدفون، ساندبار و … را برای کاربران مهیا می سازد.

2. تلوزیون ۷۵ اینچ مدل Z8H75 : از محصولات جدید  کمپانی سونی در سال ۲۰۲۰ است که مجهز به تکنولوژی OLED و رزولوشن ۸است. این تلویزیون اندرویدی، امکان اتصال بلوتوث را نیز مهیا می سازد.

3. تلوزیون ۷۵ اینچ مدل ۷۵X9000H : این مدل نیز یکی دیگر از محصولات ۲۰۲۰ برند سونی است که هم از پلتفرم اندروید و هم از فناوری بلوتوث پشتیبانی می کند.

سخن اخر

برخورداری تلویزیون از تکنولوژی بلوتوث ، امکانی به نظر ساده و پیش‌ پا افتاده و در عین حال بسیار دارای اهمیت است که به کمک آن  کاربران می توانند از امکانات بسیاری بهره مند شوند. به عنوان مثال، بسیاری از سینما‌های خانگی از راه  بلوتوث به تلویزیون شما وصل می شوند ، یا مثلا تلفن همراه و یا نیز ده ‌ها دستگاه الکترونیکی دیگر. در نهایت برای خرید تلویزیون های بلوتوث دار میتوانید به با تحقیق کامل پیرامون این موضوع خرید تلویزیون را انجام دهید.

 

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها