طیب آنلاین ( مرجع دانلود پروژه آماده )

کد وبلاگ

کد جعبه دانلود فلت

بیبی دوج کوین دیجیتال ارز، نماد BABYDOGE، یک توکن ارز دیجیتال نوظهور است که به صورت آنلاین توسط جامعه طرفداران محبوب Dodge کوین ارز ایجاد شده است. بیبی دوج کوین یکی از داغ‌ترین میم‌های کوین در بازار دیجیتال ارز در سال‌های اخیر نامیده می‌شود. قیمت Baby doge به شدت در نوسان است. ارز پایین توکن بیبی دوج کوین باعث شده است که برخی بدون توجه به مقدار ارز روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند.
Baby Dodge یک توکن با ساختار ضد تورم ویژه در شبکه هوشمند Bainance در چین است. از طرفی شماره ارز در راستای حمایت از محیط زیست و البته سگ های ولگرد برنامه های توزیع متنوعی دارد.

این ارزB دیجیتال با هدف تمرکززدایی وارد بازار دیجیتال ارز شد و با این شعار می خواهد با تراکنش های پرسرعت خود بر پدر خود تأثیر بگذارد.

لازم به ذکر است که میم کوین به عنوان یک شوخی در بازار دیجیتال ارز ایجاد شده است و در دنیای واقعی استفاده نمی شود.

در حالی که هیچ جزئیاتی در مورد تیم توسعه بیبی دوج در وایت پیپر و وب سایت بیبی دوج وجود ندارد، بنیانگذاران ارزB دیجیتال در جامعه فروشگاه آنلاین به عنوان حامیان محیط زیست و حیوانات خانگی ما شناخته می شوند.

جای تعجب نیست که Baby Dogecoin هنگامی که در 1 ژوئن 2021 راه اندازی شد، تبلیغات بسیار زیادی را دریافت کرد و تنها دو هفته بعد شاهد افزایش 1000 درصدی قیمت بود و در هفته سوم خود به 200 میلیون دلار در ارز رسید. با مشاهده افزایش سریع قیمت، مشخص است که خریداران به Baby Dogecoin علاقه مند هستند.Baby Dodge از پلتفرم Yield Farming پیروی می کند که طرحی هرمی شکل است. عملکرد این کد ارز به این صورت است که هر بار که کاربر با بیبی دوج معامله می کند، 10 درصد از هزینه تراکنش از او کسر شده و بین سایر سرمایه گذاران توزیع می شود. تقسیم بندی به این صورت است که هر چه سرمایه گذار بیشتر باشد، سهام بیشتری به دست می آورد. در نتیجه سرمایه گذاران به سرمایه اضافه می شوند و کسانی که در انتهای هرم هستند سکه های بیشتری کسب می کنند.

بیبی دوج کوین از همان ابتدا این فرصت را داشته است که از حمایت ایلان ماسک، قدرتمندترین مرد دنیای کریپتو برخوردار باشد.
به طور کلی دلایل اصلی توسعه و افزایش این محبوبیت به شرح زیر است:

ایلان ماسک حامی بیبی دوج کوین است
توکن بحث برانگیز بیبی دوج کوین را می سوزاند
توییتر در اطراف بیبی دوج کوین
ارز Atrium Bridge بیبی دوج کوین را راه اندازی کنید
شایعاتی مبنی بر عرضه بیبی دوج کوین در بورس بایننس

در زمان نوشتن بیبی دوج 0.000000001 دلار قیمت دارد و حجم معاملات روزانه آن 6.6 میلیون دلار است. موقعیت سکه در بازار 2578 ارز. اطلاعات دقیقی در مورد بازار ارز برای توکن وجود ندارد، اما طبق خود پروژه، بازار ارز 99.5 میلیون دلار است.

از آنجایی که توکن‌های بیبی دوج در زنجیره هوشمند Binance راه‌اندازی می‌شوند، برای شروع باید یک حساب Binance باز کنید. لطفاً توجه داشته باشید که Baby Doge در هیچ صرافی متمرکزی فهرست نشده است، می توانید آن را از طریق صرافی غیرمتمرکز تعویض پنکیک خریداری کنید.

ما نمی توانیم پیش بینی قطعی در مورد قیمت بیبی دوج داشته باشیم.این تا حدی به دلیل غیرقابل پیش‌بینی بودن پروژه میم کوین است، اما همچنین به دلیل فقدان یک پایه تحلیلی پایه است. بیبی دوج در درجه اول بر اساس احساسات رشد خواهد کرد، که توضیح آن دشوارتر از بقیه بازار است.
 

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ارز سیتی مراجعه کنید.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها