طیب آنلاین ( مرجع دانلود پروژه آماده )

کد وبلاگ

کد جعبه دانلود فلت

شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری ترکیه


خارجی هایی که مایل به تمدید اقامت خود در ترکیه پس از پایان دوره ویزا هستند، کسانی که به دنبال لغو ویزا هستند یا می خواهند بیش از 90 روز اقامت داشته باشند باید اجازه اقامت دریافت کنند. برای درخواست اجازه اقامت کوتاه مدت، خارجیانی که مشاور املاک در ترکیه هستند و قصد تجارت یا تجارت را دارند، باید مدارک زیر را به اداره مهاجرت استانی (Göç İdaresi) ارائه دهند و درخواست دهند. سیستم (سامانه الکترونیکی اقامت) برای اقامت کوتاه مدت حداکثر به مدت 2 سال معتبر است، این نوع اقامت در صورت عدم استفاده به مدت 6 ماه لغو خواهد شد.


درخواست اولیه
 فرم درخواست برای اجازه اقامت
 اصل و کپی پاسپورت یا سند مسافرتی
 4 قطعه عکس پاسپورت
گواهی اقتصادی حمایت مالی در طول اقامت
 دعوتنامه یا اسناد صادر شده توسط شخص یا شرکتی که با آن در تماس هستید.
در بیمه درمانی معتبر (یکی از موارد زیر کافی است).
نشان دادن دسترسی به خدمات بهداشتی در ترکیه تحت قراردادهای اجتماعی دوجانبه
 مدارک ارائه شده توسط سازمان تامین اجتماعی
درخواست ارسال درخواست به سازمان تامین اجتماعی برای پوشش بیمه سلامت همگانی
بیمه سلامت خصوصی


شرایط اخذ پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری


قوانین حاکم بر اعمال قانون شهروندی ترکیه اخیراً تغییر کرده است. طبق قوانین جدید، خارجی هایی که حداقل یکی از گزینه های سرمایه گذاری زیر را دارند، می توانند برای خود و خانواده خود تابعیت ترکیه (TC) را دریافت کنند. اگر ملک سرمایه گذاری در 3 سال آینده فروخته نشود، حداقل مبلغ سرمایه گذاری 250000 دلار تعیین می شود. این مبلغ اخیراً از 1 میلیون دلار به 250000 دلار کاهش یافته است. ارزش این پول برابر لیر ترکیه است).
داشتن سپرده نقدی 500000 دلاری (یا معادل لیر ترکیه) در یک بانک ترکیه برای حداقل 3 سال مستلزم سرمایه گذاری ثابت حداقل 500000 دلار است.این سرمایه گذاری باید توسط وزارت دارایی، صنعت و فناوری تایید شود. تابعیت ترکیه امکان پذیر است زیرا اوراق قرضه دولتی حداقل به مدت 3 سال نگهداری می شود و سرمایه گذاری توسط خزانه داری و دارایی تایید شده است، یا در اسرع وقت سهام سرمایه گذاری را با حداقل 500000 دلار خریداری کنید. این بدان معناست که شما می توانید برای خود و اعضای خانواده خود تابعیت ترکیه را دریافت کنید. مهاجرت همسر و فرزندان (18 سال و زیر 18 سال) در صورتی مناسب است که یکی از گزینه های ذکر شده سرمایه گذاری مطابق با انتخاب شما و در صورت داشتن شرایط لازم ادامه یابد.
چه مدت طول می کشد تا همه اعضای خانواده تابعیت ترکیه را دریافت کنند؟ اخذ تابعیت ترکیه و پاسپورت ترکیه برای متقاضی اصلی (سرمایه گذار) و سایر اعضای خانواده معمولاً 3 تا 6 ماه طول می کشد، در صورتی که کلیه مدارک آماده و به درستی تهیه شده و کار قبل و بعد از ثبت نام انجام شده باشد. با تغییرات اخیر در قانون شهروندی، کل زمان شهروندی ترکیه در سال 2019 برای اعضای خانواده تنها 60 روز است. سرمایه گذاری در ترکیه
علاوه بر سرمایه گذاری در ترکیه، علاوه بر تابعیت و تابعیت، از مزایای دیگری نیز برخوردار خواهید شد.
یکی از ساده ترین و سریع ترین راه های اخذ تابعیت ترکیه مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری می باشد. بنابراین بسته به مبلغ اعلام شده برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی کشور در دوره های مختلف می توانید برای اقامت موقت و سپس اقامت دائم اقدام کنید. به خاطر داشته باشید که ممکن است هر سال مقادیر متفاوتی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی و شهرهای این کشور منتشر شود و شما ممکن است لزوماً مبالغ منتشر شده در سال 2019 را باور نکنید. برنامه ریزی سرمایه گذاری در ترکیه 2022.با این حال، مقدار مورد نیاز برای سرمایه گذاری از یک رشته به زمین دیگر متفاوت است و می تواند از یک رشته به رشته دیگر بسیار متفاوت باشد. بنابراین لازم است قبل از تصمیم گیری نهایی و برنامه ریزی در این مورد از مشاوره سرمایه گذاری در ترکیه استفاده کنید.
روش های سرمایه گذاری در ترکیه
• سرمایه گذاری با خرید ملک در ترکیه
• سرمایه گذاری با سپرده بانکی در ترکیه
• اوراق قرضه سرمایه گذاری بخرید
• سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار ترکیه
• سرمایه گذاری با کارآفرینی
• واردات و صادرات
• یک برند سودآور بخرید
1-سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک
یکی از متداول ترین روش های سرمایه گذاری خرید ملک در ترکیه می باشد که بسته به نوع و ارزش ملک خریداری شده دارای مزایای متفاوتی می باشد.
وقتی در ترکیه ملک می خرید، علاوه بر ملک سرمایه گذاری که همه می دانیم سودآور است، می توانیم اقامت موقت ترکیه را نیز بگیریم، مثلاً ملکی به ارزش 800000 لیر در ترکیه (در هر شهر) بخریم و آن را تمدید کنیم. با اقامت هر ساله از طریق این ملک، متذکر می شویم که با اخذ و تمدید این نوع اقامت (یعنی از طریق سند ملک) پس از 5-8 سال می توانید برای خود و خانواده اش پاسپورت ترکیه بگیرید. برای دریافت.
اگر مبلغ سرمایه گذاری شما در ملک حداقل 250000 دلار باشد، می توانید بلافاصله پس از خرید برای شهروندی ترکیه اقدام کنید و طی 3 تا 4 ماه پاسپورت ترکیه را دریافت کنید که یکی از مهمترین مزایای سرمایه گذاری در ترکیه است. می توان به این موضوع اشاره کرد که شما نیز این مبلغ را در ملک سرمایه گذاری سرمایه گذاری کرده اید و هر ساله علاوه بر ارزش افزوده می توانید علاوه بر خود و خانواده، درآمد اجاره ماهانه آن ملک را نیز کسب کنید. در مدت کوتاهی تابعیت این کشور را نیز دریافت خواهید کرد.
2-سرمایه گذاری در ترکیه با سپرده بانکی
این روش یکی از متداول ترین روش های سرمایه گذاری در دنیاست و افراد با سرمایه قابل توجه نیاز به اقامت ماهانه در ترکیه و همچنین پاسپورت ترکیه دارند.برای استفاده از این روش باید حداقل 500000 دلار به بانک سرمایه گذاری ترکیه پرداخت کنید. البته در این خصوص مهلت سه سال در نظر گرفته شده است و فرد تا سه سال پس از مهلت واریز نباید اصل مبلغ را برداشت کند. با افتتاح حساب سپرده در یکی از بانک های ترکیه، امکان درخواست اجازه اقامت وجود خواهد داشت. متقاضی پس از ارسال فرم درخواست خود به همراه مدارک افتتاح حساب سپرده در ترکیه، می تواند مراحل زیر را برای اخذ اقامت و شهروندی ترکیه با درصد موفقیت بالا طی کند.
3-سرمایه گذاری با خرید اوراق قرضه
فروش اوراق قرضه و سهام توسط دولت ترکیه و اعطای اقامت و شهروندی ترکیه به نوبه خود از زمانی که اقتصاد ترکیه با چالش های زیادی مواجه شده است، رونق گرفته است. برای استفاده از این مدل باید حداقل 500000 دلار داشته باشید و با خرید اوراق قرضه دولتی یا سهام در ترکیه از آن برای سرمایه گذاری استفاده کنید. اگر سهام یا اوراق قرضه برای حداقل 3 سال دارید، می توانید تابعیت و اقامت ترکیه را دریافت کنید. لازم به ذکر است طی این 3 سال اوراق بهادار یا سهام اشخاص حقیقی تحت نظارت وزارت صنعت و فناوری ترکیه خواهد بود.
4-سرمایه گذاری در بورس ترکیه
برای سرمایه گذاری در بازار سهام ترکیه باید سهامی به ارزش حداقل 500000 دلار خریداری کنید. اگر حداقل 3 سال است که مالک این سهام هستید، اجازه اقامت نیز به شما تعلق می گیرد. لازم به ذکر است که بازار سهام ترکیه در سال های اخیر به ویژه بین سال های 2007 تا 2017 جهش های قابل توجهی را به ثبت رسانده است.
5-سرمایه گذاری با کارآفرینی
افرادی که به کارآفرینی سرمایه گذاری مشغول هستند و سرمایه گذاری آنها ایجاد شغل می کنند به شرایط اخذ تابعیت ترکیه بسیار نزدیک خواهند بود. به خصوص کسانی که با روحیه کارآفرینی خود می توانند برای حداقل 50 شهروند ترکیه شغل ایجاد کنند.همچنین لازم به ذکر است که این افراد در ترکیه از حق بیمه تامین اجتماعی رایگان دولت ترکیه برخوردار خواهند شد.
6. واردات و صادرات
اگر با سرمایه کلان وارد ترکیه شوید و در زمینه صادرات و واردات فعال شوید، به سوددهی و کارآفرینی قابل توجهی در این کشور دست خواهید یافت، از مزایای دیگری برخوردار خواهید شد.
7. یک برند پرسود بخرید
با کمی تحقیق و مشاوره از شرکت های سرمایه گذاری در ترکیه می توانید اطلاعات لازم را در مورد برندهای سودآور مختلف این کشور به دست آورید و با سرمایه مناسب یکی از برندهای سودآور را خریداری و یا نمایندگی آنها را دریافت کنید. برای این شرکت در صورت ثبت علامت تجاری در ترکیه، اخذ پاسپورت ترکیه از این طریق و روش سرمایه گذاری امکان پذیر خواهد بود.
مروری بر اقتصاد ترکیه
ترکیه به همراه همسایگان خود مانند ایران، ارمنستان، گرجستان، عراق و سوریه و همچنین اروپایی هایی مانند بلغارستان و یونان شرایط خوبی برای سرمایه گذاری در حمل و نقل و تجارت دارند.
اقتصاد ترکیه در چند قرن اخیر فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است و هر زمان که با اروپا و آمریکا خوش شانس بوده به نظر می رسد اقتصاد، اعتبار و پول بهتری را تجربه کرده است.
احساس ناسیونالیسم در بین مردم ترکیه بسیار قوی بود و با اتحاد بی‌نظیرشان در قرن گذشته، هرچند به کندی، به سمت استقلال اقتصادی و پیشرفت بین بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری حرکت کردند.
ترکیه در یکی از حساس ترین و شاید مهم ترین مناطق جهان قرار دارد و موقعیت جغرافیایی آن بسیار مهم و دشوار است. ترکیه چهارراه شمال غرب آسیا و اروپا است و بسیاری از کشورها به ویژه ایران از خاک ترکیه برای حمل و نقل کالا و انرژی استفاده می کنند.
اقتصاد ترکیه بر دو بخش بومی و مدرن استوار است.ترکیه با هر دوی این مسائل دست و پنجه نرم می کند و برایش مهم است که از ریشه های عمیق خود استفاده کند و از روند خودروها و تکنولوژی مدرن عقب نماند. ترکیه از نظر تولید ناخالص داخلی در رتبه سیزدهم جهان و در رتبه نوزدهم جهان قرار دارد.
این کشور اکنون در زمینه کشتی سازی پیشرفت کرده و محصولات آن به کشورهای اروپایی نیز صادر می شود. در کنار کشورهای اروپایی مانند آلمان، کشورهای خاورمیانه از جمله ایران و عراق واردات بالایی از ترکیه دارند.
مزایای سرمایه گذاری در ترکیه
یکی از مهمترین چیزهایی که باید قبل از سرمایه گذاری در ترکیه بدانید، مزایایی است که از سرمایه گذاری در ترکیه دریافت می کنید. به دلیل مزایای فراوانی که دارد، ایرانیان زیادی را به سمت سرمایه گذاری در این کشور جذب کرده است.
البته ممکن است این مزایا برای برخی در دسترس نباشد، زیرا ممکن است برای برخی دیگر مناسب نباشد. به همین دلیل، قبل از شرکت در آزمون باید از این مزایا آگاه باشید. ما برخی از این مزایا را در بحث‌های قبلی ذکر کرده‌ایم، اما از فرصت استفاده کردیم و همه آنها را مرور کردیم تا بتوانید از نزدیک آنها را ببینید.
اخذ تابعیت ترکیه
یکی از بزرگترین دلایل و مزایای سرمایه گذاری در ترکیه اخذ تابعیت ترکیه می باشد. سرمایه گذاری در ترکیه یکی از راه هایی است که افراد برای گرفتن تابعیت و تابعیت ترکیه تلاش می کنند. اگر می خواهید به این کشور مهاجرت کنید و امیدوارید که در نهایت تابعیت ترکیه را دریافت کنید، یکی از کم مشکل ترین و مطمئن ترین راه ها سرمایه گذاری است.
این روش برای کسانی مناسب است که سرمایه واقعی دارند و از آن سرمایه برای اخذ تابعیت دیگر استفاده می کنند. پس اگر توانایی سرمایه گذاری دارید و به دنبال راه حل مناسب برای اخذ تابعیت ترکیه هستید این روش را از دست ندهید.انواع سرمایه گذاری در ترکیه
راه های مختلفی برای دریافت سرمایه گذاری در ترکیه وجود دارد. راه هایی که هر کدام مزایای خود را دارند و برای یک فرد خاص مناسب هستند. اگر به دنبال سرمایه گذاری در ترکیه هستید، ابتدا باید نوع سرمایه گذاری خود را تعیین کنید تا بتوانید یک سرمایه گذاری قابل اعتمادتر و دقیق تر انتخاب کنید.
به همین دلیل دانستن راه های ممکن برای سرمایه گذاری در ترکیه یکی از مهمترین مراحل است. در اینجا چند راه برای دریافت سرمایه گذاری در ترکیه آورده شده است. امیدواریم با مطالعه این فرم ها و آگاهی از آن ها بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.
سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک
سرمایه گذاری در ترکیه خرید ملک یکی از مواردی است که ایرانیان عزیز روی آن تمرکز می کنند. این یک سرمایه گذاری بالقوه سریع و عالی است. در واقع مهاجران پول خود را در دست بازار و ریسک های موجود نمی گذارند، بلکه در مسیر پیشرفت و سودآوری قرار می گیرند.
یکی از راه های اصلی سرمایه گذاری در ترکیه خرید ملک در ترکیه است. ارزش ملک خریداری شده باید حداقل 250000 دلار باشد و به مدت 3 سال نباید فروخته شود. با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می توانید اجازه اقامت در ترکیه را دریافت کنید. به همین دلیل این روش سرمایه گذاری در ترکیه یکی از راه های اخذ اقامت ترکیه می باشد.

سرمایه گذاری در ترکیه از طریق سپرده بانکی
سرمایه گذاری در ترکیه از طریق بانکداری موضوع مهم دیگری است که باید در نظر گرفته شود و قوانین قابل اجرا در این زمینه به خصوص در سطح محلی ترکیه را در نظر بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.
به این ترتیب شما یک حساب بانکی و پول در یکی از بانک های ترکیه دارید. بنابراین، به مدت سه سال، شما باید 500000 دلار در یک بانک ترکیه ای سرمایه گذاری کسب کنید و آن پول را در حساب خود داشته باشید.

سرمایه گذاری در ترکیه با خرید سهام
دولت ترکیه سرمایه گذاری را برای خرید اوراق قرضه و سهام برای رشد و توسعه اقتصاد خود تایید کرده است.سرمایه اولیه 500000 دلار تعیین شده است و هرکسی که قصد دارد از این طریق به سرمایه گذاری در ترکیه برود باید این پول را در حساب بانکی خود داشته باشد. این نوع سرمایه گذاری می تواند مسکن برای سرمایه گذاران در ترکیه فراهم کند.
در سال های اخیر، ایرانی ها نیز از خرید اوراق قرضه دولتی از سرمایه گذاری در ترکیه مطلع شده اند. در این راستا مراجعه به وکیل یا مشاوری که با این موضوع آشنا باشد و در مناسب ترین زمان بهترین تصمیم را بگیرد بسیار مهم است.
سرمایه گذاری در ترکیه این شرکت به همه مهاجران از طریق خانه های سرمایه گذاری توصیه نمی شود، اما می تواند یکی از مهم ترین و سریع ترین فرآیندها در این زمینه باشد. مراقب باش.

سرمایه گذاری در ترکیه با خرید اوراق قرضه و سهام
یکی از شرایط این روش سرمایه گذاری در ترکیه این است که اوراق به مدت حداقل 3 سال فروخته نشود. سرمایه گذاری حداقل 500000 دلار باید توسط وزارت دارایی و اداری ترکیه تایید شود.
دولت ترکیه سرمایه گذاری را برای خرید اوراق قرضه و سهام برای رشد و توسعه اقتصاد خود تایید کرده است. سرمایه اولیه 500000 دلار تعیین شده است و هرکسی که قصد دارد از این طریق به سرمایه گذاری در ترکیه برود باید این پول را در حساب بانکی خود داشته باشد. این نوع سرمایه گذاری می تواند مسکن ترکیه را برای سرمایه گذاران به ارمغان بیاورد.
این امر زیر نظر وزارت امور خارجه ترکیه انجام می شود و یکی از شروط اصلی و مهم برای اعطای این نوع سرمایه گذاری به مقیم ترکیه، نگهداری اوراق خریداری شده به مدت حداقل 3 سال است.
در غیر این صورت تابعیت ترکیه به اتباع خارجی اعطا نخواهد شد. در واقع سرمایه گذاران به مدت 3 سال مجاز به خرید یا فروش سهام خود برای اخذ اقامت این کشور نیستند و وزارت صنعت و فناوری ترکیه چنین سرمایه گذاری را تنظیم می کند.مزایای مهم سرمایه گذاری در ترکیه
سرمایه گذاری در هر کشوری دارای مزایای واقعی است. ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست و سرمایه گذاری مزایای زیادی برای سرمایه گذاران و خانواده های آنها دارد.
پاسپورت ترکیه در لیست 20 بهترین پاسپورت جهان قرار دارد و مدت اعتبار آن 10 سال است. همچنین مادام العمر خواهد بود. حضور سرمایه گذار در ترکیه الزامی نیست. شما می توانید بدون ویزا به 148 کشور و 26 کشور شینگن سفر کنید.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به آدرس سایت ترامند درباره سرمایه گذاری در ترکیه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها