ابزارها در Premiere Pro
بازدید : 322 | یکشنبه 18 آبان 1393 - 22:30
alitayebi
مدیر سایت
ارسالی ها : 946
عضویت : 9 /3 /1393
تشکر ها : 83
تشکر شده : 149
ابزارها در Premiere Pro

Selection ‌‌
با انتخاب می توانیم تمام کلیپ های صوتی ، تصویری ، ترنزیشن و ... را به صورت انفرادی و یا یکجا جهت انجام عملیات های گوناگون انتخاب نمائیم . دیگر کار این گزینه کوتاه و بلند کردن زمان کلیپ های درون پنجره ی تایم لاین می باشد . برای این کار ، پس از انتخاب این ابزار و نزدیک کردن نشانگر ماوس به ابتدا یا انتهای کلیپ ها ، شکل نشانگر تغییر کرده و ما قادر به کم و زیاد کردن طول کلیپ ها هستیم .
Track Select
با انتخاب می توانیم تمام کلیپ هایی را که در یک Track Video و Track Audio وجود دارند ، انتخاب کنیم . البته انتخاب از قسمت جلوی این ابزار به بعد می باشد و هر فایلی که در پشت این ابزار قرار گیرد ، انتخاب نمی شود .
Ripple Edit
با انتخاب می توانیم یک کلیپ را از نظر زمانی کم یا زیاد کنیم ، بدون آنکه کلیپ بعدی یا قبلی از نظر زمانی تغییری کنند بلکه به صورت چسبیده به سمت جلو و عقب جابجا می شوند .
Rolling Edit
با انتخاب می توانیم از انتها و ابتدای کلیپ هایی که پشت سر هم در Video Track قرار گرفته اند ، در یک زمان کم و یا زیاد کنیم . دقت داشته باشید که این گزینه مانند ابزار قبلی می باشد ، اما زمانی که بعنوان مثال فیلم 2 را کم می کنیم فیلم 1 زیاد می شود .
Rate Stretch
با انتخاب می توانیم سرعت هر فایل صوتی و تصویری را کم و یا زیاد کنیم
Razor
با انتخاب می توانیم فایلهای صوتی و تصویری را بریده و جدا کنیم و يكي از ابزار هاي كاربردي در پريمير مي باشد .

Slide
با انتخاب می توانیم یک فیلم را از هر قسمت که بخواهیم به پایان برسانیم و فیلم بعدی را شروع کنیم . بدین صورت که با انتخاب این ابزار به روی فیلم 2 که بعد از فیلم 1 قرار دارد (در تایم لاین) ، کلیک چپ موس را نگه داشته و فیلم را به چپ حرکت می دهیم . با این روش در پنجرهی پروگرام مشاهده می کنیم که فیلم 2 هیچ تغییری در زمان ندارد ، اما فیلم 1 از نظر زمان کم می شود و در محل مورد نظر از فیلم می توانیم موس را رها کنیم .
Slip
با انتخاب می توانیم فایل های صوتی و تصویری را از ابتدا و انتهای فیلم به سمت عقب و جلو حرکت دهیم ، بدون آنکه زمان فایل ما تغییر کند . یعنی اگر از میان یک فیلم ده دقیقه ای ، شما 3 دقیقه آن را وارد تایم لاین کنید ، می توانید این 3 دقیقه را توسط این ابزار بدون آنکه تغییری در زمان ایجاد گردد ، از هر قسمت از فیلم 6 دقیقه ای که مایل باشید ، قرار دهید .
Pen ‌
با انتخاب می توانیم در هر قسمت از خط Level ، فایل های صوتی و تصویری ایجاد کنیم . البته این کار با نگه داشتن کلیدهای Alt + Ctrl و فشردن کلیک چپ موس بر روی خط Level فایل امکان پذیر است .
hand
با انتخاب می توانیم پنجره ی تایم لاین را به سمت چپ یا راست حرکت دهید .
Zoom
كار بزرگنمايي را انجام مي دهد و براي كوچك كردن كليد Alt را پايين نگه داريد .
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :