عمده ترین دلایل شکست بازاریابی دیجیتال
بازدید : 29 | سه شنبه 03 خرداد 1401 - 10:58
sitedar
ارسالی ها : 2
عضویت : 3 /3 /1401
عمده ترین دلایل شکست بازاریابی دیجیتال

یک سری عوامل می تواند سبب بروز شکست در بازاریابی دیجیتال شود. از جمله آنها می توان به محتوای بی کیفیت اشاره کرد. تفاوتی ندارد که قصد تولید محتوای متنی، صوتی، تصویری و یا اینفوگرافیک را روی وب سایت، کانال، شبکه اجتماعی و یا هر رسانه دیگری دارید.


اگر محتوای شما کیفیت لازم را نداشته باشد قطعاً با شکست مواجه می شوید. انتظار می رود که یک مرکز آموزش دیجیتال مارکتینگ و یا شرکت دیجیتال مارکتینگ در این مورد توضیحات و آموزش های لازم را به شما ارائه دهد.


بی تجربگی موضوع بعدی خواهد بود به هر حال نمی توان انتظار داشت که یک شخص، حتی با سطح بالای دانش برای اولین بار بتواند در یک حوزه موفق شود. تجربه بخش مهمی از دیجیتال مارکتینگ نیست (چون این علم هر روز در حال تغییر است) اما به هر حال می تواند تاثیرات نسبی در نحوه اجراء و... داشته باشد.

پس از آن عواملی همچون:
  • عدم استفاده از شبکه های اجتماعی[*]بی تاثیر دانستن یکی از حوزه ها[*]اهداف تعیین نشده[*]بدون استراتژی پیش رفتن

از جمله کلیدی ترین مواردی است که می تواند سبب بروز شکست در یک فعالیت مرتبط با دیجیتال مارکتینگ شود.

تفاوتی ندارد که صاحب یک فروشگاه کوچک، یک کسب و کار نوپای خرد هستید یا در یک سازمان، مجموعه بزرگ و استارتاپ گسترده فعالیت می کنید؛ در نهایت شما نیاز به بازاریابی آنلاین خواهید داشت. باید بتوانید در عصر امروز، سئو و دیجیتال مارکتینگ را در هم آمیخته و تجارتی که برای آن تلاش می کنید یا بخشی از آن هستید را رونق دهید.
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :